kort om dagen

Igår var det middag på handelsföreningen och efter de drog vi ut ett gäng. var verkligen mysig och hade kul, fick med mig Linda hem också!
Imorse vaknade vi lite sent så vi tog sovmorgon bussen till skolan. När vi kom dit så skulle vi göra klart kursen projekt och företagande. Så nu är den avklarad vilket är jätte skönt.
Resten av dagen har vi inte gjort så mycket. har förbetett lite inför E-kursen , sen var handels nånting.. i våran skola. Så nu är jag inskriver i facket m.m :)
Åkte ned på stan efter skolan vid 15.00 tiden. Köpte med mig en jätte fin tröja hem och en tröja till mamma :) gick där efter och jobbade några timmar. Pappa kom och hämtade upp mig så jag fick övningsköra hem. Hämtade ut ett paket på posten också så nu har jag massa fint. Bilder kan jag lägga in sen :)
Kommer även lägga in bilder från gårdagens middag & utgång när jag fått bilder :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0