now your a song i love to sing

Och så var det helg igen. veckorna går verkligen snabbt nu. det är bara 25 dagar kvar till studenten. det är alltså 25 dagar till jag går ut skolan och går ut i världen. kommer in i arbetslivet, blir vuxen helt enkelt.. 25 dagar, 600 timmar, 36000 minuter, 2160000 sekunder. känns ganska långt bort men ändå så nära. allting är fixat inför studenten. Klänning, mössa, bokat för naglar, hår. det ända jag har kvar är skor men det känns inte så jätte panik med det än. Det hinner man. Har inte mycket kvar i skolan heller. har betat av det mesta. endast floristik kurser kvar och några uppgifter.
igår somnade jag jätte tidigt, runt 21 tiden. vaknade första gången imorse vid 05.00 då mamma gick upp för att åka till jobbet. somnade om och vaknade vid 06.00 tiden, efter de åter igen vid 07.00 av att pappa väckte mig. gjorde frukost till lillebror och sen fick jag skjuts av pappa in till skolan. Idag på morgonen hade vi Nationella prov i Engelska B. Idag var det uppsats delen vilket gick jätte bra. Nästa del har vi nästa vecka på torsdagen, håller tummarna för den delen då!
Resten av dagen har jag skrivit ihop ett engelska tal jag ska hålla. Mamma hämtade mig i skolan och efter de åkte vi och handlade. känns skönt att få komma hem tidigt en fredag.
Just nu: ligger jag i ett varmt bad. ska göra peeling på kroppen och sen en egen hårinpakning. Funkar den bra kan jag skriva ut "receptet" här :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0