om sanningen ska fram

onsdag: i onsdags åkte jag till skolan som vanligt. jobbade med E kursen hela dagen. limmade en jätte fin blad matta. de var i stort sätt det ända jag höll på med hela dagen, och resultatet blev kanon!
efter skolan vid 15 tiden åkte jenny med mig ner på stan, solade lite och sen gic och mötte upp Andreas. Åkte med honom hem direkt :) Duschade lite, satt ute i solen och åt god middag. Senare åkte vi hem till mig lite snabbt så jag fick hämta kläder sen åkte vi till bälinge och kollade när andreas kusin Anton spelade fotboll. Vinst till grabbarna :D efter de tävlade vi hem till danne med bilarna, haha fy tusan vad kul vi hade. Vi blev bjudna på fika hemma där och kollade lite på hockey och kollade på massa bilder. Jätte mysig kväll!
Idag: Idag hade jag nationella prov på morgonen i engelska B. äntligen är jag klar med alla dom, inte långt kvar nu! har nästan inga uppgifter alls kvar att göra i några ämnen, endast 3 stycken var av jag kommer göra klart 2 av dem ikväll (underbar känsla) resten av dagen höll vi på och klargjorde E kursen i floristik och hade även redovisning på de. Jag fick jätte bra betyg på det jag gjorde och jätte mycket berömm, känns underbart. det var verkligen de jag behövde höra!
Var sedan ned på stan och fixa lite (hemlis)
Efter de tog jag bussen hem. har precis ätit middag med mamma och lillebror och även hämtat ut min bikini på posten!
Nu ska jag ta ett varmt bad och skriva skolarbete :)
Imorgon: Imorgon är det äntligen fredag. vi har eget arbete hela dagen imorgon och jag kommer att göra brudbukett :D längtar verkligen, det är så himla kul! resten av dagen ska jag njuta, även hem till andreas på kvällen, underbart!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0