Tisdag 10 maj 2011

ÄNTLIGEN har jag kommit hem från en lång dag med mycket att göra. Morgonen började med att jag försov mig lite men som tur var kom pappa in och väckte mig, så jag hann med bussen iallafall. blev uppmött av ellen, emma och linda på stationen (träffade även på jenny där) sen åkte vi ner till fyrislund. idag har vi haft försäljning och service hela dagen tillsammans med fordon. maria har haft föreläsning. dagen avslutades med ett prov på de vi lyssnat på.
hade min första körlektion idag som gick kanon bra ! :) har så glad att jag verkligen kommit igång nu, mer tänker jag inte säga. överraskning!
Efter de mötte jag upp moster på stan och sedan gick vi iväg på en grej. Vad jag gjorde kommer ni att få veta senare. hemlis de också!
Senare när jag var klar med det gick jag ned på stan och mötte upp jenny. kollade runt massa och satt ute i solen och myste och pratade massa. fick med mig ett jätte fint nagellack hem. tänkte måla de sen så lägger in en bild efter de :) fick med mig ett tub linne hem också.
EFter de tog jag bussen ut till Alsike hem till syster och fredrik där pappa även var. Satt och pratade massa, myste med deras katter och hjälpte syster att montera ihop hela deras nya sätt med trädgårdsmöbler :)
Övningskörde hem också och även det gick kanon bra!
Imorgon är det floristik som gäller. sen ska jag möta upp min älskade andreas på stan när han slutar jobba och åka med honom hem och sova där, åååå vad jag längtar!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0