i be there when no one´s around

Idag är det torsdag och jag håller på att bli galen för att jag inte jobbar. jag måste jobba, det är ett måste! jag blir helt tokig av att bara vakna upp på morgonen och veta att jag inte har något att göra idag.. jag längtar längtar och längtar ännu mer tills om 4 veckor. jag erkänner att jag räknar ner, veckor, dagar, till och med timmar.. ett tecken på att man har för lite att göra?
igår tog jag bussen in till stan och kikade runt lite innan andreas slutade jobba. åkte med honom och björn hem. väl hemma beställde björn mat och vi låg och vilade lite. förstår ju om andreas är trött efter jobbet, det skulle jag också vara. senare åkte jag och andreas in till gränby och kikade lite. resten av kvällen bestod av film, och gud vad skönt det var att ligga och ta de lugnt och bara slappna av. tyvärr kommer jag inte få träffa älskling förns på söndag (pain) eftersom han har träning ikväll och på fredag drar han iväg på innebnady cup i Falun. men på söndag kommer han iallafall hem så han är ju inte borta jätte länge, men ändå.. dem dagarna räcker gott och väl. känns toppen att det är så bra mellan oss, båda är lycliga och det märks. finns ingen annan som jag tycker om så mycket som jag tycker om min andreas, älskar honom :)
Nu ikväll ska jag faktist på bilbingo :D super duper kul enligt mig! var ett tag sen jag var på det, önska mig lycka till!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0