trött!

kul dga idga i skolan , de blir bara bättre och roligare hela tiden .
Idag fick vå skåp , verktygslåda , kniv , sekkatör , skrivblock för alla blomuppgifter

Idga hade vi även lekar i skolan , och såklart så vann mitt lag ! ;D haha
kul var de , och lärde känna mycket nytt folk idag
sen fick vi även glass av våra snälla lärare (a) mwihi

efter de drog jag ner mig på stan med klimpen , maggan och hampus .
Där träffade vi på Hampus , Jocke , PG och Löken
haha och som vanligt så skulle dom börja ragga på brudar xD
efter ett tag när vi suttit utanför teknik magasinet så gick vi och satte oss vid max istället
där satt vi i kanske 3 timmar ? hahah . och jocke och dom fortsatte ragga brudar .
Sen kom även greken , :) <3  kul att träffa honom , och han hade skaffat ny frisyr sen sist jag såg honom
den var mycket fin faktist . Ska träffa honom snart igen någon dag bestämde vi :)
Även acke , leijtan m.m kom förbi max . Sedan Jullan och hennes kompis som jag dock inte minns namnet på (a)


Nu sitter jag här , som vanligt ... suck*
funderar på att dra mig ut och sätta ihop moppen igen , och kanske köra lite ? (a)
har inte kört på länge och är så himla sugen på de !
trött som fasiken är man också ;O


skriver nog mer senare igen


TJINGELING* <3




Kommentarer
Postat av: sofia

du är så jävla fet

2008-08-20 @ 21:24:36
Postat av: jennytuvesson

och du är ? mer än sofia ?

2008-08-20 @ 22:13:18

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0