30 oktober 2008

en otroligt bra dag !
började med att jag tog bussen in till stan och gick till kusins salong där de var klippnings time !
är nöjd med frisyren faktist , lite annorlundare än förr ^^  efter de var de dags att sola solarium , otroligt skönt må jag säga!! man får verkligen en längtan av sommaren när man ligger där i värmen och bara steker och lyssnar på musik . efter de kom mamma och lillebror och hämtade mig och vi åkte ut till gränby centrum där lillebror skulle shoppa :) snart är dom klara med ena delen där också och kommer öppna i november tror jag ? kommer bli jätte kul att se hur de blir , de ser bra ut än så länge ! :)  efter de åkte vi tillbaka in till centrum till kusins salong , för då var de lillebrors tur att klippa sig , och jag la mig i solariummet en liten stund till (a)  så nu har jag fått färg ^^  hihi .
sen så ringde sötaste ida mig och ville träffa mig , och självklart ställer jag upp och stannar kvar på stan :D <3
de var så himla kul att träffa henne , har verkligen saknat henne nu på lovet !! ledsen att de var som de var med dig , önskar jag kunde göra något gumman :( <3 men finns alltid här och jag älskar dig otroligt mycket ! <33

det blev även en del shopping på stan ! :)
dagens inköp ;

chinos
sjal
rakhyvlar
loka
trosor


väldigt nöjd med köpen !

nu sitter jag här hemma och väntar på adde och jonas som ska sova hos mig , även kotten och harry ska komma :)
imorgon blir de fyrishov med ett helt gäng ! kul kul ! har inte varit där på en evighet ;O

här är lite pictures från dagen

pusspuss <3



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0