ikväll

ikväll är de älsklings jennifer som gäller och INGEn ska få sabba våran kväll .
 jag älskar dig gumman och du betyder så himla mycket för mig .
jag finns här och ska hjälpa dig upp på fötter igen , du klarar de , du är stark och de vet jag ! <3
har saknat dig så himla mycket .
jag älskar dig jennifer lindh <33



BTW , ni/DU som kommenterar min blogg och tror ni/du är sånna jävla änglar
och är störst snyggast och vackarst och typ ballast på jorden , ni borde tänka om :)
för de första: ni är så fega som inte står för dom/DEN ni är
för de andra: tar jag inte åt mig , jag struntar i vad någon feg typ vräker ut sig . dehär skriver jag bara för att ni kanske kan fatta själva hur patetiskt de är att klaga på nån annan , utan att ta reda på sitt egte liv själv
för de tredje: omoget

:)






INGEN ska förstöra för mig igen , INGEN !!

Kommentarer
Postat av: .

HAHHAA! SOOOPA! Du skrev exakt vad jag skrev ditt lilla äckel! :D

2008-10-20 @ 09:52:02

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0