JÄTTE trött!

usch , är hur trött som hellst idag .
GJorde provet iaf idag i skolan , de gick la sisådär . iaf G ^^
sen HELA HELA dagen har vi bundit begravningskransar , och dom är inte lite små kan jag säga . är så jävla trött på den där supressen så jag kan spy! har utslag över armarna och på händerna , något jag inte tål som finns i supressen, den är så stark >_< men men . Onsdag imorgon , då har vi kärnämnes lektioner , sen lika torsdag + att de är sovmorgon då ! :D  Och på fredag gott folk är vi lediga , då börjar lovet !!


GYMNASIEMÄSSA !
Torsdag 23/10 på Katalin

jag + dom andra tjejerna kommer stå där :)


är så himla trött nu så ska nog gå och sova igen x)

pusspuss på ljumsken :-*

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0