nu är hon här ifrån

Helgen har varit bra !
 
I fredags var jag med sikkan och massa , sen åkte jag och hämtade
caroline och hon åkte med mig på moppen :) vi var även hemma hos henne och satt och pratade
med jessica omas nettan och robert , mycket trevligt.

I lördags var jag och jobbade på öppet hus med Ida i skolan , vi gjorde en brudbukett
ganska svårt men jag fick ett ganska bra resultat ( bild kommer innom kort )
fick en bio biljett av skolan :) efter de kom robin och hämtade mig och vi åkte hem till honom
en stund och åt lite och hämtade hans grejor , efter de åkte vi till linda och robin för att hämta
robins väska , sen blev de årsta en stund :) syster höll på med sista sakerna nu typ.
På kvällen åkte vi hem till caroline och var där ett tag , sen hem till sikkan :)
en mycket lyckad dag och kväll !

Idag ( söndag ) har jag hjälpt syster att flytta in , så nu är hon borta här hemmifrån
nu har hon sitt eget ställe :) de var ; jag lillebror mamma pappa mormor annika och hennes fredrik
som var där och hjälpte till :) moster kom även en stund .

nu sitter jag här hemma och planerar lite , säger inte om vad ;)
men hoppas verkligen att de blir av som de förmodligen kommer bli !!! :D



är glad att jag har dig stumpan <3
tack för allt du skrivit om oss och de stämmer precis
jag är din bästa vän och du är min .
jag älskar dig

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0