trötter och jag

skolan var helt okej . fick träffa mina underbara efterlängtade brudar Ellentin och Linda
men tyvärr var ida sjuk idag :( krya på dig gumman <3  vi hade först matte med matias
och den gick ju lika bra som vanligt , räknade 2 tal på 2 lektioner , starkt av mig
måste verkligen ta mig i kragen och jobba ikapp matten ! Pappa ska sitta och hjälpa mig
eftersom jag behöver extra hjälp för att jag inta fattar något alls .
Sen hade vi svenska med christian :D lika kul som vanligt , han är min bitch . ^^
vi kollade på någon film , minns ej vad den heter , handlade om olika sorters kärlek
efter skolan var jag kvar med Linda på stan . Vi gick först och träffade Big Mike :)
efter de kom hennes robin ner på stan och vi luffade omrking lite , tur den jävlen har som fick en 20:a
av nån alkis gubbe som satt på en bänk . hahahhahah lite kul de var .
De hände även något inne på hemköp idag , vet inte vad ? men de kom överdrivet mycket polis bilar .
Sen kom min älskade robin ner på stan , och vi åkte med mamma hem när hon slutat :)
trötter ligger just nu i min säng och sover IGEN . han sov när vi kom hem , sen vaknade han för att äta
och nu ligger han och sussar sött igen . suck suck suck ;P

En tanke till stackars caroline som vurpade idag <3



Kommentarer
Postat av: SARA-TEE

sv: jajjemänsan, jag mår jätte bra=)

hur mår du?

2009-04-17 @ 20:28:04
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: coolt ;)

2009-04-19 @ 20:34:37
URL: http://chaarmigast.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0