middle of nowhere

Nu är det dags för mig att gå och ge lite kärlek till kuddarna i sängen. kommer nog slå igång en film också. funderar på att kolla på Taken. hade glömt den filmen totalt, aldrig sett. men efter att ha läst Sofie Blom´s blogg om att hon såg den idag så blev jag sugen, så tackar för det tipset!

undra om Victor tattuerat sig klart?

undra när jag ska orka åka och tattuera mig?

undra om jag kommer somna snabbt?

undra om någon tänker på mig just nu?

Undra vad jag ska hitta på imorgon ja?



Nu ska jag nussa ner mig i sängen. Godnatt

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

Hej! Svara gärna i mitt senaste inlägg om vad dina nyårs löften är :)

2009-12-30 @ 10:31:38
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0