tänkande..

jaghar insett nu att det bara är 12 dagar kvar tills jag åker till London. 12 dagar.. det är verkligen inte mycket.. och imorgon är det 11, sen 10 osv. Tiden går verkligen snabbt. börjar bli lite nervös faktist. Och löjlig som jag är har jag börjat läsa igenom saker på engelska för att översätta så jag minns lite (a) hur små löjlig får man vara egentligen. Måste börja tänka på vad jag ska packa också snart.. eller så gör jag som en del, slänger i något dagen innan bara? Hoppas verkligen jag kommer klara mig bra i London, ytterligare en prövning på det verkliga livet. Men om Maria inte trodde att man skulle klara det hade hon nog inte skickat iväg än, så hon måste ju tro på mig och lita på mig.

Ska bli skönt att komma iväg. men kommer verkligen sakna min familj. kommer sakna carro, julia, johannes och några till. Mina vänner <33

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0