Neutral?

Nu har jag kollat klart på ice age filmen. den var la helt okej. som dom flesta filmerna .

vet inte vad de är med mig. är varken trött eller pigg, glad eller ledsen.. är bara helt ... neutral? :S känns skit konstigt. har inte en aning om vad jag ska göra nu, kanske slå igång en ny film? de verkar ju som sagt inte hända så mycket denna kväll... måste bara säga att jag verkligen saknar min ellentin så otroligt mycket!! de är fasiken skandal att jag inte träffat henne sen björkis :'( måste träffa henne så snart jag får chansen, de är ett måste!! och såklart saknar jag min underbara Linda Nonnen.


På Lördag är de fest allihopa, och de kommer bli så himla kul :D

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0