ärlighet

nu är de slut på att bli playad ! nu får de räcka. tro inte att ni kan komma och bestämma och göra som ni vill, här är de jag som bestämmer över mig själv. jag bestämmer vad jag vill göra. passar de inte så stick, så är de bara. jag är sjukt trött på ni killar med flickvänner ( du borde veta vem du är själv storvreta pojken! ) som kommer och är skit gulliga m.m och sen ba: jag viste inte vad jag gjorde.     aldrig i livet! ni killar har full koll på vad ni gör, kom inte med nå undanflyckter. ni är så patetiska som håller på som ni gör. hur fan kan ni vara så fittiga och såra tjejer och hålla på? Playa för fan inte en tjej, för ni kan verkligen missa något underbart, och de har ni gjort med mig.

Jag är den jag är och jag är stolt över mig själv :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0