broklyn

nu är jag hemma igen. tegan kom hit tidigare ikväll och åt lite med mig och mamma, grillat , mumsigt! efter de tvättade jag tegans bil, haha och jäklar vad kul vi hade . vattenkrig. eller , tegan hade vattenkrig med mig -.-  efter de så sprang jag in i duschen och fixade mig lite sen bar de av till broklyn. Roger har retat mig hela dagen om att han har vetat vad som hände ikväll och att jag inte skulle få veta. Efter tegan och jag köpt lite dricka på affärn åkte vi till roger och hämtade upp honom, veronica och billy . sen for vi iväg och var med krisse, viola, amanda, emil och simon , henke kom även senare. Vi satt först och kollade 5 min av omen typ ? xD efter de morror´s i 3 min sen bytte krisse till mamma mia . haha sjukt kul . en rolig och trevlig kväll men vännerna

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0