Film time!

Nu ska jag krypa ner i min underbara säng och mysa med en film och försöka sova. Hade täntk kolla på filmen Dr Dolittle Million Dollar Mutts. Har varit lite olaglig och laddat ner den eftersom jag sett alla filmer jag hade på datorn.

 Kan skriva lite vad den handlar om : Maya Dolittle har gett upp sina veterinärdrömmar och åker till Los Angeles, där hennes förmåga att kunna prata med djur gör att hon får jobb som programledare för en djur-talkshow tillsammans med den berömda arvtagerskan Tiffany Monaco. Men just när Lucky börjar få heta känslor för en riktigt renrasig goding tröttnar Maya på Tiffanys knäppa idéer. När Maya har gett upp dyker Lucky, hans nya flickvän och en hel hög av deras djurkompisar upp och slingrar, fladdrar, travar och flyger till hennes hjälp.

Skådespelare: Kyla Pratt, Jason Bryden, Tegan Moss, Doron Bell




Måste säga att jag tror jag är lite små kär. (a) hihi , har värsta pirret i magen hela tiden, så fort jag tänker på sötnosen så lyser allt upp för mig. Går och väntar hela tiden på att han ska skicka ett sms, och så fort jag får de så känner jag mig så lycklig. han är så himla snäll och helt enkelt underbar. Längtar tills vi ses snart, önskar du vore här nu<3

och ja de kanske är lite konstigt att jag skriver så, men ni får tycka vad ni vill, för de är så jag känner!

Hoppas alla kan sova gott inatt , de ska jag.
Skriver ett inlägg imorgon innan jag åker till den stora staden
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: ida

sv: tack skaru ha!

2009-06-28 @ 23:04:57
URL: http://idapida.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0