home sweet home

då var man hemma igen efter en dag på björklinge playan. de började med att jag åkte och hämtade upp jenny hemma hos henne, sen åkte vi ner till lilla badet för vi hade tänkt att vara där först, men sen när vi kom dit kom jag på att sigge sa att dom var vid stora badet, så då for vi dit istället. de tog kanske 30 min innan vi träffade på sigge och sinnan xD tony var även där, och niklas. så dagen har spenderats med : jenny, sigge, sinnan, tony, niklas.  och jag badade ! haha trodde aldrig jag skulle göra de. och de var la kanske inte direkt meningen heller, men sinnan puttade i mig. Sen har vi även spelat volleyboll som gick sådär. haha, sigge och sinnan vann typ -.-  . 

Nu sitter jag här hemma vi kära datorn och har precis ätit lite spagetti och köttfärssås . ska snart hoppa in i duschen, eller så ska jag ta ett bubbelbad , de låter ganska skönt de med.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0