home, sweet home

nu är jag hemma igen från skolan. dagen har varit bra och lugn. vi har bara städat vårat klass rum typ . Och vi har fått hem snittkylen till klassrummet nu, hur underbart som hellst!! skolan bjöd även på glass, sen senare fikade vi florist tjejer som var kvar med mina cupcakes som jag bakade igår, och de var smarrigt! vi hade en trevlig pratstund med maria och några
andra lärare och vi stannade kvar lite i skolan :) jag tog 13.20 bussen hem från stan och direkt när man kommer hem känner man bak lukten innifrån , och då fattar man att mormor är här så nu sitter jag här hemma . ska lägga mgi och vila om en liten stund, är ganska trött faktist.

Senare ikväll ska jag åka hem till syster, har lovat att ta med en cupcake till henne också och mormor tar med chokladmuffins som hon står och bakar nu

blev inga bilder från idag , glömde kamreran hemma. men imorgon kan jag lova att de blir bilder! imorgon är de skolavslutning, tänk.... ett helt år har gått nu, kommer sakna tjejerna och maria så himla mycket under sommaren, men tjejerna ska jag verkligen träffa !<3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0