Lillebror

Här kommer lite sena bilder från lillebrors skolavslutnings dag. jag bakade även en tårta till honom som var mycket god! lillabror växer och blir så himla stor. tiden går verkligen fort. han ska redan börja i 7:an lixom. för mig kommer de alltid kännas att han går i 3:an.. han har till och med växt om mig på längden. jag är kortats i familjen nu. Fredde åker även till Sports Camp på söndag och blir borta i en vecka. hoppas verkligen han får de bra där, de är första gången han åker dit . jag kommer alltid älska dig min underbara lillebror, du är bäst! <3




här kommer även en bild på den smarriga tårtan som jag bakade ;)



Kommentarer
Postat av: emmalundin

nämen är det inte min lilla praoelev? (A)

2009-06-15 @ 22:45:57
URL: http://emmalundins.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0