rubrik tjat

idag när jag satt vid datorn så ringde min mobil, och vem tror ni de kan ha varit? jo de var michaela flink! Vi satt och pratade en stund sen ville hon komma och hämta mig så då gjorde hon de. vi åkte upp till forkarby banan för att kolla på samuel som skulle köra cross (hennes lillebror) när vi kom upp dit så stod dom där med bilen , banan var tyvärr stängd. Då åkte vi till björklinge och åkte lite en stund och pratade , sen stannade vi till vid affärn och pratade ännu mer och mickan köpte lite godis. sen åkte vi ner till lillskolan och satt där och pratade och hade mysigt :) sen kom krisse förbi också och vi satt och pratade med honom ett bra tag. sen senare åkte vi hem till mig och jag åt lite och hjälpte henne med photoshop med en bild tilld philips mormor som fyller år. Sen senare åkte hon hem . Underbart kul att träffa den tjejen igen , var bra länge sen.
tack för pratstunden <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0