solen

har haft en bra dag och jag har fått jätte mycket färg :)  har solat med jenny i björklinge vid lillabadet och de var härligt , men vi blev anfallna av ankor . haha. sen kom tegan och calle dit och då efter ett tag fick jag tyvärr bada, och fyyy vad kallt de var !!! brrrrr!!!  senare efter middagen åkte jag och mamma till gränby och träffade syster. och där köpte jag 2 linnen som jag kan ha vid midsommar helgen . Nu på kvällen har jag varit med massa folk, orkar inte berätta nu

imorgon kommer bilder och filmer från idag!

imorgon ska jag till sjukhuset vid 09.00 tiden och ta massa prover m.m , får se hur de går
har inte fått äta eller dricka sen klockan 10 nu på kvällen.

men nu ska jag sova
godnatt

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Söt blogg :)

2009-06-18 @ 17:54:19
URL: http://feliciaochjulia.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

ankor är leeeeskiga :o

2009-06-19 @ 15:36:46
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0