sömnproblem

jag kan nästan aldrig somna i vanligt tid på kvällen, och med vanlig tid menar jag typ 10 tiden. alltid , varje jäkla kväll somnar jag vid kanske 2-3 tiden? men sen går jag upp 6 på morgonen, varför ? jag borde ju igentligen vara sjukt trött om dagarna eftersom jag somnar så sent och vaknar så tidigt, men icke sa nicke lixom ..... usch fy och blä! jag skanar faktist lite sovsällskap. De är skönt att sova ensam men känns så tomt. och egentligen finns de inge mysigare än att ha någon att sova med, att känna den där speciella närheten.

Imorgon är jag ledig från skolan, så får se hur länge jag kommer sova, jag slår vad om att jag kommer vakna vid typ 9 tiden ... men senare på förmiddagen runt 2 kanske kommer adde hit ! :D de ska bli kul med lite sällskap. den vännen är guld värd!

Nu ska jag snart gå och lägga mig i soffan och glo lite på tv, som vanligt.
hoppas alla sover gott inatt och drömmer sött
Pussar och kramar från mig




Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: jag skrev tre olika noveller, fast en var jag redan klar med. Dom handlade om, en tjej som blev våldtagen av sin bror, en liten kille som förlorat sin lillasyster och skriver ett brev till tomten och önskar att hon kommer tillbaka och en storebror som dör av droger.

2009-06-03 @ 09:02:05
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0