what i feel about you

har precis kommit hem från björklinge. de var meningen att jag och jenny skulle sola nere vid lilla badet, men de slutade med att vi först åkte hem till jonas där även tony och sinnan var , för sinnan städade. Efter de åkte vi ner till stora badet. vattnet var alldeles för kallt för min smak så jag hoppade över att bada, men Jonas och c:o badade. Även kotten , klimpen och sigge kom dit . Så nu har jag bättrat på färgen lite och har ännu mer sommarkänsla i kroppen, helt lovely pretty!  Snart ska jag och mamma äta , sedan bär de av in till årsta, hem till syster. Vet inte om hon kommer vara hemma tyvärr, hon måste jobba över :( synd syhnd, saknar min syster!

Senare ikväll när jag kommer hem har jag inte en aning om vad jag ska göra. får se vad som händer och fötter helt enkelt


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0