ställa er på rad

är lagom sjukt trött på allt bullshit om att min pojkvän varit otrogen
för jag vet att han inte har varit de . och om han skulle vara de skulle jag älska
honom lika mycket iallafall , för min kärlek till honom är stor , den är obeskrivlig
men de är ju kul att folk lyckoas roa sig med att få andra att tro att han varit otrogen
high five för er människor , ni måste känna er riktigt bra va ?
gud vad bra ni är , försöka förstöra för andra när ni kan få erat eget liv förstört i smällen
wow . igentligen borde man ställa alla er idioter på rad och avrätta er på plats
jag hatar verkligen björklinge , tack vare allt bulls shit som finns där och vissa av dom
idiot människor som bor där . vilka cool boys och cool girls hela bunten , riktigt imponerad
jag är imponerad på hur man har lyckats samla så många idioter på ett och samma ställe
verkligen duktigt faktist . dehär är min blogg . jag skriver vad jag tycker
passar de inte för er kanske ? de gör inte mig ett dugg faktist
för jag skriver exakt vad jag vill och när jag vill .

Kommentarer
Postat av: .Natta

Skit i allihopa , dom är bara avensjuka på det fiina du & din pojkvän har. & DU är den vackraste av alla i din ålder i bjk iaf. det skaru veta..

Så är mkemkemke avensjuka som spelar med där..

Bjk är bara en håla gud glömde & välsigna eller nå skit :P haah.. Stå på dig gumman, dom är inte värda att få ner dig.. <33

2009-03-26 @ 23:19:07
Postat av: jennytuvesson

sv : tack natta , de betyder de du sa ! <3

2009-03-27 @ 06:56:22
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kommer inte ens från Björklinge!! ta reda på fakta först....

2009-03-27 @ 12:51:25
Postat av: jennytuvesson

sv ; vet nog mer än vad du tror va . och som sagt , jag skriver vad jag tycker och tänker och känner , min blogg . jag vet tillräckligt med fakta

2009-03-27 @ 18:20:23
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: camilla

kanske lite friskvågat att dra hela björklinge över en och samma kam? ;p finns trottsallt vuxna här också, tror inte dom sitter å snackar skit om ditt liv och kanske ska tänka på dig själv också, kan ju inte vara så populärt att skriva massa skitsnack om "björklinge" eftersom mer än hälften av alla som bor här inte har något att göra av det du skriver.

2009-03-29 @ 18:41:14
URL: http://camoowgli.blogg.se/
Postat av: .

Haha du är den största idioten ju. Så himla feg du är fatass

2009-03-31 @ 23:26:06

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0