svenska folket vad gör ni ?

jag förstår mig inte på svenska folket längre, vad är dethär ?
vi har varit ett land med bra smak för musik , vi har haft många schlager genom åren
hur kan man rösta på Caroline af ugglas !? jag skämms verkligen !!
hon är ju inte ens bra , vilket lyssna på henne igentligen !? röstar man bara för att de rä kul eller för
att man verkligen gillar den ?! Vad är de med hennes fot ? varför ska hon lyfta på den hela tiden ??
låten är inte ens bra och hon sjunger för jävligt ! Jag skämms över dehär !
Vinner hon i finalen skämms jag över att vara svensk !

VAD TYCKER NI ALLA ANDRA ?

 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

låten va hemsk ! hon e hemsk ! allt med henne e hemskt!

2009-03-08 @ 16:34:08
URL: http://metrobloggen.se/jeanetteelisabeth
Postat av: Caroline

Ska jag vara HELT ärlig , HON SUGER, HON ÄR SÄMST !

JAG HATAR HENNE FAN :p

2009-03-08 @ 18:34:35
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Ronja

HaHAHA piiiiiiiiiinsam! ...

2009-03-08 @ 20:55:16

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0