6;ornas vårshow 2009

har precis kommit hem från lillebrors vårshow i bälinge skolan
dom var jätte duktiga ! har kommer lite bilder !



Nu när jag kollar ut genom fönstert ser de ut som att de ska börja åska och regna vilken sekund
som hellst, vilket de säkert kommer göra också. Senare ska mamma jag och fredrik beställa pizza
från sebbans och äta till kvällsmat, på lillebrors beställning ;) efter de så har han match lite senare i
Årsta! om vädret behagar. och jag ska faktist kolla på en jätte fin och mysig soffa idga som jag
troligen kommer köpa ! :D  inte mycket kvar på rummet nu , jag har;
* rivit tapet
* rivit ur golvet
* satt upp gips skivor
* spacklat
* målat mer än halva rummet


så idag kommer jag måla den sista biten av rummet :D ska göra de nu efter dehär.
sen ska jag måla sista gången sent ikväll, längtar så till rummet blir klart! pappa och jag ska lägga golv nu i helgen
också, dehär kommer bli kanon! men ni kommer inte få se bilder förns de är klart ;D
så ni får vänta , följ bloggen för dom kan komma när som hellst

Kommentarer
Postat av: louise

naw tack du :)

ska vi följa varandra på bloglovin'? ;)

2009-05-20 @ 14:38:26
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: EmmaWictoria

tack då mycket! följer din om du följer min :)

2009-05-20 @ 14:53:13
URL: http://emmawictoria.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0