heart broken

allting kan ändras på så himla kort tid. de är du som går miste om något underbart!
du är så himla falsk, trodde verkligen inte dehär om dig. du har sårat mig så himla mycket
och allt har varit ditt fel, de är faktist du som har gjort fel! de är du som har ljugit och allt.
och nu är för feg för att prata med mig i telefon ens, hur fan kan man göra slut på sms !?!?!?
de är så himla dålig stil, de är riktigt omoget :'( du vet verkligen hur man sårar en tjej
vi hade ett halvår tillsammans och några till dagar, och du bara lämnar allt och går
du bryr dig inte ens, du åker och tränar istället för att ringa eller komma hit, är de kärlek?
du har ljugit för mig om kärlek hela tiden, exakt hela tiden.

tack till alla underbara vänner som finns här !
caroline du är underbar <3
tegan du är underbar <3
jessica du är underbar
söder du är underbar <3
ellentin du är underbar <3
linda du är underbar <3
familjen ni är underbara <3


jag älskar verkligen mina vänner ! jag är lyckligt lottad som har fått er, ni är mina vänner sända
från himlen för att vaka över mig och ta hand om mig. skulle inte klara dehär annars

jag är stark, jag ska klara dehär !!!
de är han som går miste om något underbart!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Han gör bort sig. Han går verkligen misste om något!

2009-05-19 @ 21:58:07
Postat av: jeanette

vilken liten pojk fitta ! PÅ SMS ?!?!?!?

2009-05-23 @ 21:04:21
URL: http://Metrobloggen.se/jeanetteelisabeth

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0