inte min dag!

de här har abselut inte varit min dag. Började med att jag inte ens ville gå upp ur sängen utan fortsatte
ligga kvar tills mamma kom in. jag tog mig upp ur sängen iallafall och åt frukost och tog min äckliga
pencelin äckel som jag inte vill men måste ta. usch! slut med de om ungefär 5 dagar....
praktiken gick inge bra alls, hade tvär ont i magen och jag råkade även snitta mig i magen.
slant med kniven när jag varu behandlade nya blommor, och gjorde ett snitt i magen
blev ganska rädd då faktist, tänk om jag hade tagit i hårdare och de hade blivit djupare?
nej usch usch! blev ett litet sår, som jag redan har pillat bort...
Imorgon är de nationella del 2 i matte, och då ska jag sitta och räkna. får se hur länge jag orkar.
hatar matte... men har hunnit gjort 1/3 av kursen, de är bra för att vara mig!

livet har medgångar och motgångar, men ge aldrig upp

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0