jag är bra

jag är bra , jag duger exakt som jag är . jag skulle inte vilja vara någon annan . alla kan ju inte bli älskade av alla så är de ju bara . man kan inte tycka om alla människor . men jag är nöjd över mig själv . vist jag har gjort mycket dumt här i livet och har inte alltid varit helt lyckad , men jag är jag . man lär sig av sina misstag . man blir äldre och mognare med tiden som går . De finns vissa saker här i livet som man önskar att man aldrig hade gjort , eller hade gjort . men de är ingenting man kan ändra på , de är bara jag som bestämmer hur mitt liv ska vara , och jag har bestämt mig , jag har gjort mitt val . mitt liv ska bli bäst , jag ska må bra , jag kommer klara allt .

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0