kalas

som sagt så är de ju min födelsedag idag :) har varit en mycket bra dag ! ingenting har fått förstöra den . började med att mamma , pappa och lillebror kom in och sjöng för mig imorse , ja må hon leva (8) mamma hade me sig frukost på sängen och blommor och tända ljus , super mysigt . Fick en jätte fin Hortensia som jag gar önskat mig till mitt nya rum , super tack för den . Efter de gick jag upp och klädde på mig och pappa skjutsade mig och lillebror till bussen . de var ovanligt lite folk på bussen så de blev en lugn och skön bussresa. när jag kommer till stationen ringer sötaste ellentin mig och säger att hon är påväg , och självklart väntar jag på henne :) i skolan idag var de bara jag , ellentin och linda . och jag tror emma var där ? är inte säker , har noll koll . men iallafall de ända vi skulle göra var att skriva om våran praktik, vad som varit bra och dåligt , vad jag lärt mig m.m , blev la ungefär nästan 2 A4 . efter de var de lunch , sen fick vi typ sluta :) tog buss 111 hem och mamma kom och hämtade mig i bälinge . direkt när jag kom hem tog jag något litet och åt , sen la jag mig i min super sköna nya soffa , och jag somnade . mamma kom in och väckte mig vid halv 5 , då hade jag sovit i kanske 3 timmar ? men skönt var de kan jag lova . älskar den nya soffan ! då iallafall fick jag gå upp och göra mig i ordning . senare kom syster och hennes fredrik :D dom skulle äta med oss , pappa kom hem från jobbet med . var en torligt god taco paj till middag och ett trevligt samtal under hela middagen :) senare mot halv 7 tiden kom ; mormor , moster , mårten , farfar , morfar , sonja .
vi hade mycket gott fika att bjuda på och alla var super trevliga :)

till fika blev de :
bullar
russinkakor
drömrulltårta
syltkakor med glasyr
sirapskakor
tårta


efter fikat var de prat hela tiden och ja , jag bara älskade allt . alla åkte hem vid ungefär 9 tiden . så nu är man ganska trött och har ont i magen av allt gått man ätit xD men när man fyller år får man faktist festa till de !

i pressenter har jag fått :
ny del till rummet
färg
golv
soffa
soffbord
tv-bänk
ljuslycktor
tröja
blommor
pengar
trisslott
plattång


tackar så otroligt mycket för dom fina pressenterna , jag är super glad och nöjd !


 pappa , mårten & mormor på bilden


 moster , morfar , sonja och en bit av annika , mans er även lite av lillebror i soffan


 syster och hennes fredrik , sen lillebror i soffan

tack för en underbar dag allihopa! <3

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: ingen orsak :)

men du, lägg upp bilder på nya rummet ? :D

2009-05-27 @ 23:04:41
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0