om du nu ljög då

jag är värd någon mycket bättre. Någon som älskar mig för den jag är och inte skämms för mig, en kille som vill visa upp mig för hans vänner och låter mig träffa dom. Han ska alltid finnas där för mig. Jag behöver inte alls komma i första hand, bara jag vet att han alltid finns där på något sätt. Som jennifer gräll heter på msn ; det ända du någonsin kommer ångra är chansen du aldrig tog , de stämmer så himla bra. För du kommer ångra att du inte tog chansen, du kommer verkligen sakna de du missar. Jag tänker inte gå och vänta på dig, jag var bara värd ett sms från dig där de stog; de funkar inte mellan oss m.m .  4 timmar innan du skrev de sa du att du älskade mig, du ljög. Om du nu ljög då, hur ska jag då veta om allt  var sant? allt kanske bara var en hemsk mördrömm som jag inte vaknat upp i förns nu. hur ska jag veta? jag är stakr och kommer klara dehär, jag ska klara de!

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

ah, meningen är verkligen klockren. jag älskar den

2009-05-22 @ 14:33:40
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

man vet aldrig vad dom menar . Dom kanske ljuger från första början , kanske inte . Han kanske älskade dig , i början men sen dog den kärleken ut. Då kan ju både du och jag konstatera att det inte är kärlek utan mer , en liten ''flirt''?

Han är inte värd dig , tro mig verkligen inte. Han borde skaffa sig the backbone that he is missing , för han är till och med äldre än dig och kan inte ens träffa dig och göra slut så . Jävla tönt . Jag hoppas allt blir bra för dig :) Keep on be strong , du klarar de , jag lovar ! Du kommer hitta någon som verkligen förgyller din dag . Och tills dess , jag önskar dig verkligen lycka till ! Du orkar det , du klarar det , du vill . Det är allt som krävs för att du ska ta dig igenom den värsta perioden resten klarar du

2009-05-23 @ 23:47:46

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0