Out of my mind

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears that we can’t deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind


ibland vet man bara inte vad man ska göra. ska jag skratta eller gråta? ska jag titta eller blunda? ska jag öppna mig eller stänga mig ute från världen . jag har som sagt ingen aning , inte längre . de är rätt jobbigt att gå omkring och hoppas på att de ska bli bra någon gång , att intala sig själv att de kommer bli bra och lösa sig , när man igentligen känner att man bara vill gräva ner sig för att inget kommer funka igen . vad ska man göra ? vad är meningen ? meningen med livet är att dö iallafall har jag kommit fram till . för om man inte skulle dö ,vad skulle de vara för liv då ? då kunde man skjuta upp saker i flera år utan att ha brottom . ett tråkigt och långt liv .

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0