Lördag 28/11

hej allihopa.
jag vaknade för en liten stund sen. det blev vädligt sent igår. trodde inte att det skulle bli så sent :/ men men. jag åkte ju till björklinge med juklia. först gick vi omkring lite och kolla med sigge. sen efter ett tag träffa vi på gustavsson, ulla, jocke och massa andra. slutade med att vi åkte med fille och wille. Alla drog in till stan till donken. Jullan drack men jag höll mig till vatten hela kvällen. vill inte/får inte dricka.

kom hem vid kanske 03.00 tiden i natt skulle jag höfta på. så det blev ganska sent, men jag hade iallafall kul. jag satt och skratta åt jullan typ hela tiden för hon verkligen stor sjöng. hon kunde nästan varenda låt, haha :)


Ska in till bälinge snart och kolla på lillebror som har match :) håller tummarna för dom nu!
Sen idag ska jag även börja måla min byrå. hoppas på bra resultat :D


annars ikväll då? vad händer?: inga planer alls. dricka glögg med mamma typ :) kanske åker ut en kiten stund, men inte troligt.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0