idol Fredags final 1



Igår var det den första fredags finalen i idol och alla var nog taggade till över 100%
jag tycker att alla sjöng helt okej, kan inte säga att alla sjöng bra för det tycker inte jag att dom gjorde
Någon som stack ut enligt mig var Mariette. Hon är en tjej som verkligen visar att hon vill dehär och att
hon kan så mycket, hon har verkligen potensial. Från en lugn ball tjej till en disco tjej


Några som också var riktigt bra igår tycker jag var Erik och Reza.

Om att Karolina åkte ut: Jag tycker de var fel. Vist de går inte att ändra, beslutet låg i svenska folkets händer. Men enligt mig var Karolina en av dom tjejerna som kunde mest. Hon har en underbart cool och härlig röst.

Vem skulle ha åkt ut:
Camilla.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0