Måndag 5/10

som alla andra måndagar så har vi bara Svenska och slutar 10.30 . Svenskan gick bra som vanligt, vi jobbade på och ligger före alla andra i svenskan, kan vara skönt att höra. Har svenska boken med mig hem som jag ska jobba i. Efter skolan åkte jag och kolla lite med praktikplats, dom ska ringa upp mig imorgon och berätta hur de blir och jag hoppas att de kommer bli bra! Sen när jag väntade på bussen ringde Adde mig :) vi pratade i kanske , 20 min? sen skulle jag gå av bussen på Vaksalatorg och kolla lite på marknaden, men var inte kvar länge för var ganska hungrig. Så jag syndade idag och gick till max. Ringde adde när jag var påväg ner på stora torget och han gjorde mig sällskap i säkert 30min till, skönt att prata med honom. På max köpte jag med mig mat och sen tog bussen hem till syster. Där satt jag i kanske 2 timmar och kolla på tv och fixade lite. Sen runt 14.00 när hon slutat kom hon och hämtade mig, och vi åkte vidare ut till Thuns. Blev en liten besvikelse där, för dom hade inte så värst mycket. men hoppas på att d ekommer in mer grejer snart! Men jag fick iallafall med mig hem en kofta och en muffinsform. Sen åkte syster och jag hem hit och vi har ätit lite och sånt :)


Bild från vaksalatorg på marknaden. Orkade som sagt inte gå runt där länge, gick bara igenom lite snabbt. får se om jag kanske stannar till imorgon.


Hos syster! :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0