underbar onsdag

min onsdag har verkligen varit underbar. Började med att jag åkte till skolan som vanligt. Och i typ 30min satt alla vi florister ute i cafeterian och prata med maria och sigrid, alltså både ettorna vi tvåor och treorna. Efter de körde vi igång. Och idag skulle vi hålla på med bild&form. Maria visa lite hur vi skulle göra när vi ska skissa till en kund i butiken. vi höll även på med kol, de var kul men kläddigt . haha. Efter lunchen så hade maria och sigrid köpt värsta tårtan, eftersom Amanda fyller 18 idag, grattis till henne! Så alla vi florister (ettorna, tvåorna och treorna) satt och fika. Och vu gluten/laktos allergiker fick maräng grejer :D Snacka om att vi har de lyx, inte många skolor som har det såhär jäkla bra lixom. älskar skolan och lärarna! Efter de körde vi igång igen och maria tog in oss en och en för att prata lite om hur de går i skolan + praktik.

Vi fick sluta vid halv 3 idag och då åkte jag ner på stan och träffa syster. vi gick och kollade runt lite, och när vi gick ut från skopunkten så träffa vi på favorit moster! Vi stod och pratade en stund och sen skulle vi iväg och äta. Moster följde också med. Vi gick och åt på Panini, jag åt en jätte god tortilla Wrap med kyckling! Tipsar verkligen den! Efter de åkte moster hem och jag och annika kollade mrking lite. Sen när annika åkte hem så ringde daniel och frågade om jag ville ha skjuts hem, och de ville jag :) Så vi hade en mycket trevlig pratstund i bilen också.

Nu när jag kom hem tog jag ett varmt långt bad, hur skönt och avslappnande som hellst.

Morgondagens planer:
- skola och ha kul!
- slutar vid lunch, ska då ner på stan och kolla praktik
- bli hämtad av mamma och åka och jobba

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: okej! jag gör inte så mycket, fördriver tiden tills det är dags för teve, hihi :-)

vad ska du göra ikväll då?

2009-09-30 @ 17:52:53
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

SV: För jag vet inte hur många gånger man hör och ser samma reklam om o om igen både i tv, radio och i tidningar, Senså är jag med trött på en massa reklam i bloggar eftersom det är själva de som bloggaren skriver om som är viktigare än reklamen.

2009-09-30 @ 17:58:02
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

SV: Jag klarar av en del reklam men inte hella tiden eller bloggar med mycke reklam och folk som gör en massa reklam för sin blogg via kommentarer. och senså är det heller inte reklamen som är det viktigaste.

2009-09-30 @ 18:07:45
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0