hör av dig!

och så har det gått ännu en dag. har faktist bara varit hemma ikväll, skönt de ockå ibland . har kollat på tv och film med mamma och pappa och fixat lite med datorn. pratade även med johan ett tag okså i telefon och vi har besät att jag åker till gotland när jag slutat skolan nu till sommaren :) ska bli skönt att komma på "semester"

sitter och pratar med en kille på msn nu som tydligen har fått min msn av en annan kille på en fest. den killen påstodde tydligen att jag var "skön" eller något.haha. någon alex kanske. med en tatuering på underarmen. jag har inte en aning om vem du är men eftersom du tycker att jag är skön kan du ju höra av dig xD haha

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0