solen.

var i skolan idag för första gången på 2 veckor. och herregud, jag är helt slut! de märks verkligen att jag inte har ansträngt mig särskilt mycket innan för nu kändes allting 3x värre. men de är sånt man får ta. jag måste vänja min igen och träna upp tempot. hade först svenska. där höll vi på med talet inför nationella. jag hann inte med något alls typ, fick allting förklarat för mig iallafall så jag förstår.  temat är ju OSS I MELLAN. men vad ska man ha för infallsvinkel?  måste klura på de nu hela dagen idag så jag kan skriva mitt PM.

efter lunch hade vi samhällskunskap, och jag gjorde lite granna iallafall. förde även över filmer till ellentins USB. mamma kom och hämtade mig direkt efter skolan och då blev de en del ärenden.

- willys
- tryckfirman
- revisorn
- gullvivan
- bilprovningen

som ni ser åvan så var jag in på gullvivan. och galet glada dom blev att se mig :) vi stod och pratade på i kanske 20min konstan. kändes skönt att träffa dom igen. dom har blivit som en "familj" för mig. kommer tyvärr inte ha någon praktik nu på runt 3-4 veckor :( vi ska vara inne i skolan istället och ha floristik. men sen så ska jag tillbaka till brudarna, längtar!


sitter i köket nu och hinkar i mig lite saft, ska snart ut i solen och skriva min kultur och stilhistoria uppsats, high five! eller? -.- haha    den ska vara inlämnad den 23 tror jag? egentligen är det kanske viktigare att få talet klart, men orkar inte de just nu,




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0