söndag.

grävde ner mig i soffan igår kväll och somnade där. fick även ett samtal på natten av johan som väckte mig -.- men de är okej. förlät honom tack vare allt han sa (: hehe. har legat på samma plats i soffan idag med. har någon cp dag idag igen... kroppen vill inte sammarbete och verklige inte känslorna. har pluggat till provet jag har på tisdag. har äe fått i mig lite mat idag iallafall. eller aah räknas ett glas fil? iväll ska jag i till bälinge och kolla på lillebrors fotbollsmtach. får lite annat att tänka på iallafall.

veckan som kommer.

måndag: skolan först sen jobba. sen Ikea m.m med mamma
Tisdag: skolan och prov. jobba
Onsdag: Tatuering?

de ä vad jag vet just nu iallafall.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0