alors on danse

underbar dag skulle jag kalla det! började med att jag och ellentin tog bussen ned till fyrislund och mötte upp Ida där, sen gick vi ned till blomster grosisten. Där åt vi frukost och kollade runt på blommor till brudmodevisningen. Hittade nog allting jag ska ha tror jag. ska bara skissa om lite mer och fixa mer. men i stort sätt har jag nog bestämt mig. men iallafall så kom emma dit också såklart. mot halv 11 tiden började vi gå mot våran del av skolan (bolandsgatan) där i klassrummet hittade jag Gabriella, lucky me. var i klassrummet ett tag och fick leka stylist som vanligt, haha.

senare när vi slutade så åkte jag ner på stan med Emma en stund. Sen resten av dagen har jag... aah... chillat? ^^ haha. Nice var de iallafall.

övningskörde med pappa idag också, gick bra de som vanligt. sen nu när vi kom hem skrek jag lite på lillebror om sällskap, så vi har precis varit ute och sprungit 3km, underbart!

nu väntar iallafall en låång härlig dusch (kanske inte lika som innan) . skriver senare ikväll när jag har mer på hjärtat

peace out

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0