damn

och kunde jag hålla mig ifrån bloggen? svar: nej!
saknar jag min underbara lilla dator? svar: JA!


sitter och kikar igenom lite utlandsresor, blir så himla sugen på att åka iväg igen. har ju pengar men vet inte riktigt. sparar nog hellre till början av nästa år. kollar även på lite kläder på internett. har hittat en tok fin halsduk jag ska köpa. ska även köpa en pälskrage till skinnjackan, lovely!

och eftersom jag inte har några nya bilder (men har starka funderingar på att börja använda min kamera igen) så får denna gamla bild på mig duga så länge (:


Kommentarer
Postat av: Anonym



Jättekul att se bloggen igen. Jag har läst den ofta och blev nästan lite orolig att det hänt något när bloggen låg nere(den krävde lösenord, typ).



Ja, som sagt, kul! Och nya bilder :D

2010-08-29 @ 23:15:03

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0