tisdag 14/12

då var jag hemma efter en dag i storstaden sthlm. de gick bra att jobba idag. var skönt och framförallt kul att få träffa tjejerna igen + peter! är inne på sista praktik veckan nu för detta år, men kommer tillbaka dit till februari! kommer bli kanon kul. har gjort lite allt möjligt idag. tagit en hel del kunder, färdig produktion (planteringar+buketter), packat upp en leverans som kom idag och skyltat om i butiken. gick kanon bra faktist.

efter praktiken tog jag tåget till pappas jobb. var där medans han lastade av en trailer som kom. hittade på en byrå faktist på hans jobb som stod där som kommer från huset i skåne. så den fick följa med hem! tänkte ta kort och visa lite i rummet nån dag när jag orkar så ni får se hur de ser ut.

men detta får faktist räcka för idag. ska försöka få i mig någon mat och fixa klart i rummet. sen är det bed time!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0