mys kväll med trevligt sällskap.

hej allihopa. nu är jag hemma igen. har haft en super trevlig kväll med jobb gänget!

Först åt jag en jätte god Sovlaki som innehåller grillspett med klyftpotatis, tzatziki, tomatsås, pitabröd och sallad.
till efterrätt tog jag en chokladtårta med gräddre och hallon och massa kaffe.


underbar kväll och det tackar jag verkligen för! måste göras om innom kort :)

det var verkligen jätte kallt ute nu. höll på att förfrysa mig kändes det som när jag väntade på bussen, brrr! mamma hämtade mig i bälinge iallafall och nu sitter jag här och värmer mig. tror inte kvällen har så mycket mer att bjuda på. vart är alla? Vill ha gänget tillbaka!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0