söndags morgon

godmorgon allihopa. i natt somnade jag ganske sent. runt 3 tiden tror jag att det var om inte senare, men jag sov jätte skönt iallafall. känns skönt att sova hemma i sin egna säng. men jag längtar samtidigt tillbaka till London jätte mycket! känns verkligen jobbigt ;( men men. inte långt kvar till gänget kommer hem nu. Snart ska vi åka ner till pappas jobb och jag ska jobba lite. efter det ska vi stanna till vid Willys och handla, kanske träffas på syster eller fredrik då också. vilket är mycket möjligt eftersom dom jobbar ^^ efter det ska vi ner på stan en snabbis.

hoppas på att min dag kommer bli bra. och det vet jag att den kommer bli. för jag ska göra den bra!

Kommentarer
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

härligt:D jo den har bara varit bra! görs nurå?

2010-01-24 @ 14:04:38
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0