tisdag

godmorgon. inte var det tänkt att jag skulle till skolan, men fick sms av ellentin imorse så jag struntade i den. ingen annan skulle ju gå typ så att. Vi hade ju bara Naturvetenskap och den ligger jag redan bra till i. har renskrivit lite på de nu hemma på morgonen. Iallafall så är mormor här, hon kom för en liten stund sen och började genast med att baka. jag ska snart gå fram till bussen och åka med den in till stan. Ska träffa sinnan när han har rast och sedan ta tåget hem till Markus :)

får se hur länge jag blir kvar där, beror på när pappa åker hem. kommer åka med honom hem från knivsta sen, men vi ska hem till systers först för pappa ska lägga klart golvet i hennes badrum. de kommer bli kanon fint.

jag kanske må vara korkad men idag tar jag faktist på mig skinn jackan!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0