i see you

5km avklarat! fan så skönt. sitter just nu i duschen och lyssnar på en favorit låt, helt underbart. ska börja springa varje varje dag har jag bestämt. spelar ingen roll om jag är trött eller om det är sent. jag SKA ut och springa. så imorgon tänkte jag springa efter jobbet faktist. kanske rent ut av springer hem från bussen. de är ju 3km iallafall.

om två veckor åker jag. två veckor... jag längtar faktist. ska få träffa någon jag längtat efter i 4-5 hela år. 4-5 år! kan ni fatta de? ska bli så skönt att komma iväg också. kommer antagligen åka dit många fler gånger. under en längre period i sommar också kanske? kärlek <3

ikväll ska jag nog bara sitta hemma om ingenting riktigt dpeciellt dyker upp. ska kolla på tv med mamma och pappa och äta massa god vattenmelon. tänkte vara hemma eftersom jag jobbar imorgon. börjar vid 09.00 i stan så måste gå upp senast 08.00.  bussen går la 08.33 om jag inte minns helt fel. hoppas de gå bra iallafall.



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0