femte dagen på höstlovet

Godmorgon. Igår kväll var jag bara hemma och tog de lugnt. fixade massor med datorn och kollade på filmer. Ibland behöver man faktist vara ensam och bara ta de lugnt. men idag blir det allt annat än lugnt. Sitter i soffan och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet. Direkt efter hon kommit hem ska vi åka till Alsike och hjälpa syster och fredrik att flytta in i nya huset, spännande! kommer ha med mig kameran så tar självklart kort på huset.

18.22 tar jag bussen där ifrån in mot stan där ellentin och c:o hämtar upp mig. sen bär det av mot Balingsta för ikväll blir de röjj. Alex har maskerad fest, de kommer bli awsome! Vad jag ska klä ut mig till? det får ni se imorgon ;) kommer som sagt ha med mig kameran så det blir massa bilder från maskeraden också. Några kommer hamna här men resten på facebook. Och för att se dom bilderna måste ni vara vän med mig



muppig bild på en sliten jag från förra helgen när jag kollade på älsklingens match


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0