what´s my name

Äntligen hemma efter en lång dag. idag hade vi pyssel dag på praktiken. vi julpyntade och hade mysigt. fikade även lite lussebulle och kaffe, mums! Har gjort massor av olika saker idag. allt från hyacint bollar till färdiga buketter. kommer lägga in bilder på butiken nu senare ikväll, men just nu ligger jag i ett varmt bad, kände verkligen att jag behövde det.

Imorgon är det praktik igen. har inte en aning om vad vi ska göra imorgon faktist, det visar sig helt enkelt. Efter praktiken ska jag ta upptåget ända till Andreas och sen bär de va till mig skulle jag tro. Kommer nog bli en kanon bra dag :)

humöret just nu? upp och ned. lite deprimerad men försöker att få bort de och bara glömma den känslan. är det någon mer än jag som har haft känslan att man aldrig kommer att passa in? att man är rädd att man ska vara sämre.. hatar att den känslan excisterar. jag är bara rädd skulle jag tro. eller jag snarare vet att jag är rädd..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0