äntligen fredag igen

veckorna går verkligen snabbt nu för tiden.. men nu är de fredag igen. sitter i skolan och idag är de ett STORT grattis till mig. jag försov mig inte idag (: haha. men men. har sovit i de nya rummet. kändes skönt att ha de klart. kan ta kort och visa sen idag de lovar jag :) men men. har inte en aning om vad jag ska göra idag i skolan och de verkar ingen annan veta heller. men efter skolan ska jag ned på stan och fika med Eken, Jenny och Falle. de kommer bli kanon mys !

Nu ska jag sitta och peta på Meral en stund (:<3

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare :)

Hej tänkte fråga vart du gör dina tatueringar och vad du gav för dom? :)

2010-10-15 @ 21:23:25

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0